Nieplanowane podróży do Singapuru

To był miesiąc w czerwcu po prostu skończyło się z naszymi semestrze egzaminów i po 2 miesiącach nasza nowa sesja była się rozpocząć. Mieliśmy 2 miesiące z nas wydać, w ostatnim dniu sesji byliśmy na nasz ostatni egzamin praktyczny sesji, my tylko dyskusji, co do planowania urlopów, że nagle mój przyjaciel zwrócił się z pomysłem, aby przejść do Singapuru na wakacje, wszyscy są z Indii, na początku, kiedy słuchaliśmy myśleliśmy, że jest szalony, w takim krótszym odstępie czasu nie będzie w stanie wypełnić wszelkie formalności. Poprosiłem wszystkich o paszportach i każdy miał to szczęście, że byliśmy 3 chłopców i 2 dziewczynki. Potem powiedziałem im zostawić wszystko na mnie, wiem, że jeden dobry biuro podróży uda mu wszystko. Miałem słowo z biura podróży i sfinalizowane w podróż, to po 15 dniach i na koszt członka na wyjazd był o najtansze loty do londynu szukaj w flights24 R 30k.

Wszyscy byli bardzo podekscytowani podróży i wreszcie nadszedł dzień, gdy lecący do Singapuru z Chennai w Indiach. W chwili, gdy osiągnęła Changi Airport sceny było naprawdę niesamowite, nigdy nie widziałem tak duży, schludny i czysty ze wszystkimi udogodnieniami lotnisko na świecie. Dotarliśmy Singapore na 10:00 godzin kabina czekał na nas, aby nas do hotelu, mieliśmy już zarezerwowane imprezy turystycznej, i nie było tanie oferty wakacyjne z tego środka, który przyciąga do nas w tak niskiej cenie. Wzięliśmy pakiet wakacyjny inaczej poza tym istnieje liczba n i kategorie hoteli, wśród których można podjąć decyzję, zgodnie z kieszeni.

Istnieje wiele tanich hoteli i tanie hotele, niedrogie hotele, poza tym jest wiele dobrych hoteli, kurortów, hoteliki; nawet tam są apartamenty i kwatery prywatne. Po dotarciu do naszego hotelu wzięliśmy około 01:30 godz tanie loty do rzymu ttaj być świeże i po, że kabina czekał na nas na parkingu hotelu nasza scena była do obejrzenia miasta, w pierwszym dniu. Nasz kierowca zabrał nas do drogi sadu, gdzie mieliśmy kilometry centrów handlowych, a następnie udaliśmy się do Chinatown, gdzie w zasadzie chiński zamieszkują oni mieli swój rynek ulicy tam, gdzie trzeba się targować podczas zakupów; Potem udaliśmy się do Little India – kawałek Indii w północnej części miasta. W najbliższych dniach udaliśmy się do Riverside, gdzie jesteśmy bardzo zadowoleni z muzeów, pomników i teatry; Pewnego dnia poszliśmy Night Safari, gdzie oglądany każdy gatunków zwierząt; Pewnego dnia poszliśmy do Sentosa Island ważnym miejscem turystycznym w Singapurze, gdzie mieliśmy słynny posąg Merlion. Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni nad podróży. Były ośrodki opinii opracowanych przez ich turystyki pokładzie, gdzie oferowany jest turystyczny opis loty do aten podróży, przewodników turystycznych, podróży porady i querybooking a także turystyczny musi opuścić recenzje, opinie i propozycje, o służbie dostali w całej ich podróży. To normalne, że ludzie się do podróży, zwłaszcza w okresach wakacyjnych. Są to najlepsze czasy dla rodziny, więź i wspólnie spędzać czas w tych dniach zostały pominięte.

Wycinkę stres z gorączkowym harmonogram życia i chcą odmłodzić ciało i duszę poprzez zbadanie najbardziej egzotyczne miejsce, gdzie można spędzić piękne chwile z rodziną i przyjaciółmi, a następnie odwiedzić Singapur jeden z najbardziej poszukiwanych i miejscu trasy w Azji Południowo -.

Singapur w Azji Południowo-Zachodniej jest najpiękniejszy cel podróży, który jest pełen życia i najbardziej podróżował przeznaczenia na całym świecie. Ten fascynujący kraj jest spektakularny turystycznym, który jest bardzo piękne i jest naprawdę bardzo warto odwiedzić i zwiedzić.

Istnieje wiele opcji o zamorskiej podróży przygody na całym świecie. Dla większości zdecydowanych turystów, wakacje przygoda sugerować rodzaj przeznaczenia do odwiedzin, oraz rodzaje działań, które mają być zadowoleni.