Wspomnienia Concorde

Miałem spontaniczne passę, kiedy byłem młodszy. Chciałbym dostać chęć coś zrobić, to zrób to. Stworzyła problemy dla mnie czasem. Ale również pozwoliła mi wykorzystać na możliwości, jak nudne, pozostawiając martwą pracę końcową na ekscytującą nową z większym potencjałem. I miałem niesamowite bodziec-of-the-moment doświadczenia.

Jak leci na naddźwiękowych Concorde. Wziąłem mój pierwszy lot Concorde w październiku 1977 roku. Byłem 24-letni, a na szczycie świata. Długa żywotność wypełnione opportunites i przygody leżał przede mną. i byłem zdeterminowany, aby większość z nich. „Żyje się tylko raz,” było moje motto. W każdym razie, byłem Anglophile przez większość mojego życia. Czytałem opowieści o Sherlocku Holmesie, jak dziecko, a później objął British Invasion z pasją. W 1964 roku nie było fajnie jak Beatlesi, jeśli były facet w moim sąsiedztwie. Zostały odpisane jako fanaberia być pozostawione do ich legion krzyki fanek. To było cztery pory roku, The Temptations i Smokey Robinson&The Miracles dla wszystkich chłopców. Z wyjątkiem mnie. I ogłosił The Beatles być największą rzeczą kiedykolwiek zdarzy się muzyką. Lepiej niż nawet Elvisa! Dostałem dokuczał i wyśmiewany sporo, ale mnie to nie obchodziło. Wszystko świeże, nowe, ciekawe muzyki wracał z Anglii, w moim umyśle. Chciałem tam iść. Stało się moje marzenie, mój cel przez całe życie. I w końcu, że nie za długo potem, ale zostawię to wydarzenie dla innej historii.

Concorde był kolejnym fascynacja miałem. Byłem zainteresowany samolotów od lat, a Concorde chwycił moją uwagę szybko jak pierwszy (i jedyny) komercyjnego samolotu naddźwiękowego. To w jego dziewiczy rejs w 1976 roku, następnie rozpoczął zaplanowane usługi między lotniska JFK w Nowym Jorku, i Heathrow w Londynie. W roku 1977, ja miałem dwie wycieczki do Londynu, zarówno jednodniowe loty z przestarzałej Terminal Overseas Filadelfii. Oboje zakończył w ten sam sposób; przybyciu na Heathrow wczesnym rankiem po nocy nie spać w ciasnym fotelu trenera. Zajęło cały dzień lub więcej, aby dostać się na jet lag. Concorde był rewolucją w transporcie lotniczym. Leciał na dwukrotnej prędkości dźwięku pokrojona podróż między Nowy Jork – Londyn prawie w połowie! Lot odbył niecałe 3,5 godziny i przyjechał do Londynu w tym samym dniu. Oznaczało to przyjeżdża w czasie, aby uzyskać dobry sen, a obudzić się następnego dnia wypoczęty i gotowy na spotkanie biznesowe lub całodziennej wycieczce krajoznawczej. Wiesz, jak to jest. Chcesz zrobić coś naprawdę źle, ale można umieścić ją. Pewnego dnia, mówisz do siebie. No cóż, mój Concorde „kiedyś” uderzyło mnie jak tona cegieł jednego dnia. Nie mogłem już dłużej czekać. I od razu się moje plany, aby przejść i kupiłem bilet, jak tylko mogłem. Bilet w jedną stronę. To koszt około $ 900, znaczną sumę wtedy. Ale to była okazja w porównaniu do ponad 10000 dolarów za bilet w obie strony w ciągu ostatnich dni latania Concorde. Mimo to, nie mogłem sobie pozwolić na to w obie strony, więc kupiłem bardzo tani bilet gotowości dla mojego lotu powrotnego. Mówić o przeciwnych końcach spektrum! Ja także zarezerwować pokój w niedrogim hotelu w Londynie, aby zaoszczędzić jeszcze więcej pieniędzy. Byłem tam tylko przez dwa dni. Cały sens tej podróży było doświadczenie Concorde

A co to było przeżycie! Podobało mi się na wyśmienity posiłek serwowane cienkiej porcelany wraz z bogatym asortymentem najlepszego piwa, wina i alkoholu. Następnie, zaoferowano nam cygara. A my je palił. Że udogodnienia przerwano w latach późniejszych, jeszcze przed zakazano palenia papierosów na pokładzie wszystkich lotów w 1990. Ile osób może powiedzieć, że palił INFLIGHT cygara? Do czasu, kiedy skończył koktajle, danie główne, deser i kawę, byliśmy prawie na miejscu. Zacząłem chce, że lot będzie trwał dłużej, cieszył się tak bardzo. Usuwanie UK celnego bryza. Typowy Concorde pasażer będzie miał samochód oczekujące lub taksówką do miasta. Po locie byłem w trybie budżetu, więc wsiadłem podziemnego pociągu dla przejazdu do centrum Londynu. Sprawdziłem w małym hotelu o godzinę później, i że ja też likwidacji spać. Więc wybrałem się do jednego z najbardziej ekscytujących miast. Chodziłem wokół teraz-modnej dzielnicy Notting Hill, pojawiło się kilka pubów i miał podwieczorek. Wreszcie, późno w nocy, byłem na tyle zmęczony, żeby spać.

Jeśli był kiedykolwiek doświadczenie, które było całkowitym przeciwieństwem lot Concorde to była moja podróż do domu. W dniu lotu powrotnego, który odszedł około południa, musiałem czekać w długiej kolejce z nadzieją na uzyskanie biletu siedzenia z mojej gotowości. I radził się w kasie British Airways Victoria, jak najszybciej, więc mam tam około 05:30. Dotarłem do sprzedaży biletów długi czas później i byłem zachwycony, aby usłyszeć, że mogę dostać miejsce. Środek biletów wyglądają zakłopotany, gdy zauważyła, że ​​mój przyjazd został wydany bilet na lot Concorde, i tam byłem coraz najtańszej taryfy dostępnej na mój powrót. Mój bilet w ręku czekałem kolejny długi okres w autokarze (autobus) stacji powolne, zatłoczone jazdy do Heathrow.

Po długim, niespokojny lot wróciłem na JFK, odprawione, zebrane moje torby i trekked do mojego samochodu w rozległym parkingu terminalu. Następnie przejazd z powrotem do Filadelfii. To był wyczerpujący dzień. I koleś do łóżka, jak tylko wróciłem do domu, całkowicie wyczerpany z mojej przygody.

Kerala miłością znany pod nazwą Boga własnym kraju jest nanoszone przez zieleni przyrody i malowniczych atrakcji i oferuje panoramiczny widok na mapie całego globu.

Znajduje się elegancko na lazuru Morza Arabskiego jest Kerala, w otoczeniu przyrody i cud w Indiach. Ten stan jest stać się głównym i jednym z najgorętszych miejsc dla nowożeńców w światowej sławy kraju Indie.

Czy wiesz, że jest możliwe, aby faktycznie bawią się na swoich wycieczek i pamiętam wszystkie szczegóły długo, długo po rozpakowaniu torby? Będziesz kiedy czytasz ten artykuł na prowadzenie stylu notatnik z dziennika podróży, podczas gdy na wakacjach.

Uważam, że naprawdę nie można ustalić cenę na wspomnienia wielkich rodzinnych wakacji. Zaczynając, gdy dzieci są małe, będziesz w stanie stworzyć więcej takich wspomnień, a także ustanowienie tradycja chodzenia na wakacje z rodziną.